دستگاه انکوباتور چیست؟

قیمت انکوباتور - فروش انکوباتور

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دستگاه انکوباتور چیست؟

۵ بازديد
همانطور که در همه چیز، آماده سازی کلید است. طیف گسترده ای از انکوباتورها با شیوه های متفاوتی در جنوب کالیفرنیا وجود دارد، اما به طور کلی آنها شروع به ایجاد راه اندازی می کنند که با اهداف خاص هماهنگ می شوند. راه اندازی هایی که درک شایع ترین معیارها و فرآیندهای پیش رو از زمان، مزیت دارند، بنابراین برای یادگیری آنچه که انتظار می رود در هنگام استفاده از یک انکوباتور آزمایشگاه مرطوب، یاد بگیرید.
اولین گام در اعمال به یک انکوباتور، برنامه را پر نمی کند، هرچند ممکن است به راحتی در دسترس آنلاین باشد. اولین گام با کارکنان انکوباتور ارتباط دارد. آنها می توانند اطلاعات مهمی را ارائه دهند که به کارآفرین بگویند که آیا آنها مناسب هستند. به عنوان مثال، صحبت کردن با کارکنان انکوباتور می تواند نشان دهد که آیا آنها ظرفیت در زمینه های علمی نیاز دارند. این وبسایت ممکن است کابینت های بیولوژیکی را به عنوان تجهیزات به اشتراک گذاشته، اما اگر یک شرکت نیاز به یک واحد اختصاصی برای ساعت های هشتگانه در روز داشته باشد، باید با کارکنان انکوباتور صحبت کند تا تعیین کند که آیا این امکان پذیر است یا خیر.
علاوه بر این اجازه می دهد راه اندازی به سؤالات خاصی بپرسم، تماس با کارکنان انکوباتور فرصتی را برای اولین بار درک می کند. برخی از کارکنان ممکن است در ارزیابی برنامه های کاربردی دخیل باشند، بنابراین اگر آنها را ملاقات کرده و متقاضی را دوست داشته باشند، راه اندازی ممکن است شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشد.
گام بعدی در اعمال به یک انکوباتور هنوز برنامه را شامل نمی شود. پس از تعیین اینکه انکوباتور و کارکنان آن به نظر می رسد مناسب برای راه اندازی مناسب هستند، گام بعدی در حال بررسی فضای خود است. برای انجام این کار، فقط در انکوباتور نشان داده نمی شود. یک تور را به صورت ایمیل یا یک لینک برای رزرو تورهای رزرو در وب سایت رزرو کنید. این تضمین می کند که یک کارمند در دسترس خواهد بود برای انجام تور هنگامی که راه اندازی می رسد و پاسخ به هر گونه سوال آنها ممکن است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.